درمان شلی و افتادگی صورت با لیفت
تاریخ : دو شنبه 11 اسفند 1399
نویسنده : kimiagar

لیفت صورت یا عمل جراحی زیبایی بینی با جراحی چین و چروک ، افتادگی پوست یا رسوبات چربی صورت و گردن را از بین می برد تا ظاهری جوانتر داشته باشد.

دانشگاه میشیگان یک رهبر ملی شناخته شده در زمینه جراحی ترمیمی است. تیم ما از جراحان پلاستیک و متخصصان پزشکی دارای هیئت مدیره ، بیماران ما را در هر مرحله از مراحل لیفت صورت راهنمایی می کنند تا از بهترین نتایج ممکن اطمینان حاصل کنند.

لیفت صورت با نخ یک روش بی خطر است که شامل قرار دادن نخ های ساخته شده از مواد زیست سازگار مانند پلی دی اکسان و پلی لاتیک اسید در زیر پوست و کشیدن آنها است. این نخ ها در اثر تاثیرات مکانیکی فوراً پوست را بلند می کنند و وجود آنها سلول های پوست را به تولید کلاژن جدید ترغیب می کند که به شما کمک می کند تا برای مدت زمان بیشتری ظاهر جوان تری داشته باشید. اگر به فکر لیفت با نخ هستید ، در اینجا 8 نکته ای که باید بدانید آورده شده است.

آیا لیفت صورت برای شما مناسب است؟

فعالیت هایی مانند سیگار کشیدن ، آفتاب گرفتن ، فعالیت های خارج از منزل و استرس می توانند ظاهر صورت را تغییر دهند. علاوه بر این ، با افزایش سن ، ممکن است چین های عمیقی بین بینی و دهان ایجاد شود ، خط فک ممکن است شل و افتاده شود و چین ها و رسوبات چربی در اطراف گردن ایجاد شود. اگر شما علاقه مند به داشتن ظاهری محکم و شاداب هستید ، ممکن است لیفت صورت برای شما مناسب باشد.

 بهترین کاندیداها برای لیفت صورت

لیفت صورت بهتر است برای بیمارانی که در غیر این صورت از سلامت کافی برخوردار هستند ، بدون بیماری های فعال یا بیماری های جدی و از قبل موجود پزشکی. به طور معمول ، لیفت صورت را برای بیمارانی که بین 40 تا 60 سال دارند انجام می دهیم. این روش می تواند برای افراد از 60 تا 80 سال نیز نتایج خوبی ایجاد کند. اگر ساختار استخوانی قوی و مشخص داشته باشید و تا حدی خاصیت ارتجاعی پوست داشته باشید ، به احتمال زیاد از لیفت صورت نتایج خوبی خواهید گرفت.

درباره روش کار لیفت صورت

در طی این روش جراحی ، جراح پوست اضافی صورت و گردن را از بین می برد و بافت های زیر پوست را سفت می کند

معمولاً جراحان ما برشی را در موهای نزدیک معبد ایجاد می کنند و تا جلوی گوش ، اطراف لوب گوش ، پشت گوش و داخل مو ادامه می دهند. سپس جراح عضلات و افتادگی بافت را سفت کرده ، پوست اضافی را از بین می برد و پوست باقیمانده را تغییر مکان می دهد تا ظاهری جوانتر ایجاد کند. سپس جراح برش را با بخیه یا با گیره های فلزی روی پوست می بندد. در صورت نیاز به لیفت گردن ممکن است جراح یک برش کوچک در زیر چانه ایجاد کند.

نوع و اندازه لیفت صورت شما به محل و میزان شلی پوست شما بستگی خواهد داشت. جراحی های پلاستیک از "مینی" تا "استاندارد" هستند. قبل از لیفت نباید مزوبوتاکس یا بوتاکس و درمان های مشابه را انجام دهید.

گزینه های بهبود روش
لیفت صورت ممکن است به تنهایی یا همراه با لیفت پیشانی و / یا لیفت چشم (بلفاروپلاستی) یا جراحی بینی (جراحی زیبایی بینی) انجام شود. جراح شما همچنین ممکن است تزریق Restylane® یا Botox® را برای کاهش چین های عمیق پیشانی یا خطوط اخم بین ابروها توصیه کند. برای بهبود بافت پوست صورت ، ممکن است استفاده از لیزر یا لایه برداری شیمیایی را توصیه کنیم. سایر جراحی های پلاستیک ما را مشاهده کنید. [[ارتباط دادن]]

مشاوره شما
اگر شما علاقه مند به انجام لیفت صورت هستید ، ابتدا می خواهیم برای مشاوره شخصی با جراح پلاستیک خود بیایید. شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد اهداف خود و نتایجی که دوست دارید بدست آورید بحث کنید. جراح شما با شما همکاری خواهد کرد تا در مورد آنچه شما می توانید از این روش و مزایای طولانی مدت انتظار داشته باشید درک کنید. هر بیمار متفاوت است و جراح شما روش جراحی و برنامه درمانی مناسب شما را انتخاب می کند. در طول مشاوره اولیه خود ، باید انتظار داشته باشید:

سابقه پزشکی کامل را ارائه دهید. اطلاعات مربوط به اقدامات قبلی جراحی را در آن بگنجانید. شرایط پزشکی گذشته و حال ؛ و تمام داروها یا مکمل های گیاهی که استفاده می کنید.
از جراح خود بخواهید یک معاینه کامل بدنی انجام دهد.
درباره خطرات و عوارض احتمالی بحث کنید.

بیشتر بخوانید: پرده اتاق خواب ،

آماده شدن برای جراحی

پس از مشاوره و تصمیم گیری شما در مورد جراحی ، ما به شما اطلاعات قبل از عمل را می دهیم که توضیح می دهد همه آنچه باید انجام دهید و قبل از عمل خود بدانید. تیم جراحی شما نحوه تهیه را به شما آموزش می دهد. شما باید ترتیب کسی را بدهید که بعد از جراحی شما را به خانه برساند. همچنین ممکن است بخواهید برای یک یا دو روز در حین بهبودی شخصی برای شما کمک کند.

بیهوشی

ما در کل مراحل کار شما را راحت خواهیم کرد. در بیشتر موارد ، ما از بیهوشی عمومی استفاده می کنیم تا در تمام مراحل خواب باشید. بی حسی موضعی همراه با آرام بخشی از طریق ورید نیز برای برخی از بیماران یک گزینه است.

بهبود

بسیار مهم است که دستورالعمل های جراح خود را دنبال کنید. این باعث بهبودی و پیشرفت در جهت پیشرفت ظاهری جدید می شود. همچنین ، مهم است که در تمام قرارهای بعدی شرکت کنید تا جراح بتواند نتایج طولانی مدت شما را ارزیابی کند و به س questionsالات یا نگرانی های شما پاسخ دهد.

محل

روش شما در بیمارستانهای دانشگاه میشیگان و مدرن ترین مجموعه های جراحی و مناطق بهبودی انجام می شود. اکثر لیفت صورت صورت سرپایی است.

ما همه بازدیدهای قبل و بعد از عمل را در Domino’s Farms انجام می دهیم كه بیماران ما در فضای مطب خصوصی از مراقبت های شخصی برخوردار می شوند.

https://www.uofmhealth.org/conditions-treatments/surgery/plastic/cosmetic/facial/face-lift

دیگر مطالب مفید سایت:




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید